Job 30 van 54


Report this listing

Solliciteren



Stafmedewerker Contractbeheer


Functie

Voor Gemeente Knokke-Heist zijn we op zoek naar een Stafmedewerker Contractbeheer (m/v/x).

Je staat in voor het voorbereiden, uitvoeren, opvolgen en beheren van de toegewezen dossiers met betrekking overheidsopdrachten:

Verlenen van noodzakelijk ondersteuning:

  • Voorstellen van de correcte procedure;
  • In overleg opmaken van de nodige documenten (bestekken, verantwoordingsnota’s, gunningsverslagen,...);

Planmatig opvolgen van de dossiers:

  • Openen en controleren van offertes (vormelijk, kwalitatieve selectie, gunningcriteria, technisch enz..);
  • In overleg opmaken en nazien van gunningsverslagen;
  • Opmaken van gunningsdossiers voor college en gemeenteraad;
  • ...

Beantwoorden van vragen van college- en raadsleden;

Feedback geven inzake procedures en stand van zaken van de dossiers;

Behandelen van klachten;

Actief deelnemen aan overlegvergaderingen, werkvergaderingen, projectgroepen.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma.
  • Ervaring in het juridische is niet noodzakelijk, je toont wel de nodige interesse en je hebt de nodige affiniteit om met wetteksten om te gaan.
  • Je werkt projectmatig en volgt nauwkeurig op.
  • Je werkt nauw samen met verschillende diensten binnen het bestuur en met collega's in het eigen team.
  • Kopieerwerk verrichten
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren

Aanbod

Bedrijfsinfo

Gemeente Knokke-Heist.


Voltijds contract van 38u per week - opstart via interim met mogelijkheid tot deelname procedure vast contract.

Plaats tewerkstelling: A. Verweeplein. Thuiswerk is mogelijk na inwerkperiode (max. 2 dagen per week).

Verloning op B niveau waarbij relevante ervaring meegenomen kan worden in de loonberekening. Dit wordt verder aangevuld met extralegale voorwaarden zoals maaltijdcheques, fietsvergoeding, terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer, enz.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht